PRom

16 lat środowiska              32 konferencje

Article

"Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?"
Wydawać by się mogło, że to pytanie retoryczne i nie mające sensu. Jednak czasy w jakich budujemy strategie PR czy marketingowe, zmuszają nas coraz częściej do zadawania sobie tego pytania.

Post prawda, przekłamanie, kryzys są to słowa, które nie tylko pojawiają się w tematach politycznych, gospodarczych czy kulturalnych. Wiele osób zajmujących się PR czy marketingiem zaczyna posługiwać się takimi technikami w celu pozyskania odbiorców uważając, że jest to wymóg dzisiejszych czasów.

Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich PRom stara się, aby każda konferencja podejmowała ważne i aktualne tematy, z którymi uczelnie muszą się zmierzyć. Dowodem uznania działań Stowarzyszenia jest stale powiększające się grono jego członków. Tegoroczną konferencję wzbogacili swoim spojrzeniem pracownicy SWPS, Collegium Civitas,…Warto zwrócić uwagę, że uczelnie już należące do PRom z każdym rokiem delegują do udziału w konferencji szersze grono pracowników biur promocji, karier czy rzeczników prasowych.

PROM

W czasie XXVIII konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich PRom, która odbyła się w Nałęczowie przy współpracy Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, została podjęta próba odpowiedzi na to pytanie. Na przestrzeni 3 dni w czasie warsztatów a także rozmów w kuluarach 80 uczestników z 30 uczelni z całej Polski, dyskutowało, rozwiązywało casy dotyczące etycznego rozwiazywania sytuacji kryzysowych pojawiających się na uczelniach czy pokazania maturzystom w sposób ciekawy (bez używania post prawdy) kierunków i wartości panujących w środowiskach akademickich.

Nie przypadkowo gospodarzem konferencji był KUL, dla którego wartości etyczne, prawda oraz kreowanie moralnych postaw od początku istnienia są wyznacznikiem funkcjonowania. Jak podkreślił prof. dr hab. Antoni Dębiński Rektor KUL, Konferencja szuka odpowiedzi na pytania jak funkcjonować w rzeczywistości, w której postprawda jest drogą do skutecznych działań.

Każda konferencja to wielki trud, który jako Stowarzyszanie razem z uczelnią-gospodarzem wkładamy w przygotowanie programu merytorycznego, doboru prelegentów. Chcemy aby każdy uczestnik znalazł temat dla siebie, rozwiązujący problem z jakim spotyka się na co dzień - kmdr por. Wojciech Mundt Prezes Stowarzyszenia PRom.

Zimowe warsztaty poprowadzili między innymi specjaliści z PCG, Media Impact Group, PRC oraz dziennikarz Jacek Mroczek.

Odpowiedzi na pytanie – tytuł udzielił Sebastian Chachołek Prezes PRC, który stwierdził, że za 20 lat nie będzie PR, ale będzie etyka.

Kolejna konferencja już w czerwcu, tym razem we współpracy z Akademią Pomorską, która odbędzie się w przepięknej Dolinie Charlloty. Mamy nadzieję na spotkanie w szerokim gronie obecnych i nowych członków Stowarzyszenia.

 
Gospodarz - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
KUL
Patronat Konferencji:
MNiSW
KRASPPrzewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt

Partnerstwo strategiczne:
logo mip
Agora

 

Santander

 

Partnerzy stowarzyszenia:

Centrum Efekty
Forum Akademickie2
GoldenLine

 
Czy w PR i marketingu jest miejsce na etykę?
ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz