PRom

16 lat środowiska              32 konferencje

Article

"STRATEGIE KOMUNIKACYJNE UCZELNI W ERZE CYFROWEJ. WARSZTATY DLA RZECZNIKÓW I SPECJALISTÓW PROMOCJI"
Konferencja adresowana była do środowiska uczelnianych specjalistów w zakresie szeroko rozumianej komunikacji w otoczeniem (rzeczników prasowych, pracowników biur promocji) oraz pracowników biur współpracy międzynarodowej.

Trudno ocenić skalę zmian w sposobach zarządzania uczelnią w porównaniu z epoką sprzed „nowych mediów”. Od systemów dziekanatowych - do blogów naukowców, od zarządzania stroną internetową - do obecności w mediach społecznościowych;  te wszystkie zjawiska odmieniły oblicza polskich uczelni. Obowiązkiem Stowarzyszenia jest nadążanie za zmianami, a świat cyfrowy zmienia się bardzo intensywnie. Toteż dobór prelegentów i trenerów na Konferencję służył ćwiczeniu właśnie takich umiejętności. W programie konferencji znalazły się warsztaty ćwiczące istotne kompetencje, pozwalające sprawnie i na profesjonalnym poziomie zarządzać zarówno uczelnianymi mediami społecznościowymi, kreować multimedialne formy promocji uczelni, wspierać marketingowy potencjał poprzez umiejętną obecność w światowych wyszukiwarkach czy też tworzyć taką „opowieść” o uczelni, która zaintryguje, zaprosi do współpracy, zostanie w świadomości.  Konferencja była wydarzeniem, w którym w charakterze prelegentów i prowadzących warsztaty wystąpili wybitni specjaliści o uznanych nazwiskach, kreujący w naszym kraju świat nowych mediów.

Program

Gospodarz
Politechnika Świętokrzyska Kielce