PRom

16 lat środowiska              32 konferencje

Article

XXXII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom" za nami.

Ponad 100 osób związanych zawodowo ze promocją nauki i szkolnictwa wyższego spotkało się 27-30 stycznia 2019 w Wojanowie, aby rozwijać swój zawodowy warsztat. 

Biorący udział w Konferencji mieli możliwość wyboru zajęć z dwóch ścieżek tematycznych - warsztaty były zaprojektowane z myślą o rzecznikach i pracownikach biur promocji. Organizatorzy mając na uwadze ciągle zmieniające się realia pracy oraz rosnącą liczbę wyzwań postanowili zaoferować warsztaty na najwyższym poziomie merytorycznym, który odpowiada zapotrzebowaniu środowiska. 

Ekspercki program warsztatów był został doceniony i objęty Honorowym Patronatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Przewodniczącego Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich. Partnerem Strategicznym XXXII Konferencji "PRom" był Santander Universidades. Partnerem Konferencji było Centrum EFEKTYPCG Academia oraz EUPRIO. Patronatem medialnym wspierały Konferencję: Fundacja Edukacyjna PerspektywyForum Akademickie oraz Polskie Towarzystwo Retoryczne.

XXXII Konferencję Stowarzyszenia "PRom" współorganizował Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

Podczas Uroczystego Otwarcia Konferencji Dyrektor Biura Ministra Pani Magdalena Bem-Andrzejewska odczytała list od Pana Ministra Piotra Müllera.


List Ministra Mullera do PRom
Podczas Oficjalnego Otwarcia Prezes Stowarzyszenia "PRom" Anna Kiryjow-Radzka zaprosiła uczestników do czynnego udziału w Konferencji naukowej "Obraz. Wizerunek. Marketing", która odbędzie się w dniach 14-15 marca 2019 w Warszawie. Do udziału w Konferencji współorganizowanej przez Polskie Towarzystwo Retoryczne zaprosiła zarówno teoretyków, jak i praktyków, którzy mogą podjąć wspólną refleksję nad znaczeniem obrazów w życiu społecznym i ich wartością perswazyjną. Podczas Konferencji "Obraz. Wizerunek. Marketing" skupimy się na sposobach wykorzystania obrazu w kreowaniu wizerunku.

Do zobaczenia na Konferencji "Obraz. Wizerunek. Marketing" oraz na XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom".



Zarząd Stowarzyszenia "PRom"