PRom

14 lat środowiska              29 konferencji

Article

Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” oraz wrocławska Akademia Ekonomiczna (dzisiaj Uniwersytetu Ekonomicznego) wspólnie na X Konferencji Stowarzyszenia w drugiej połowie lutego 2008 w Kliczkowie na Dolnym Śląsku stworzyły kompletny model promocyjny gminy, a następnie swój produkt w całości przekazały władzom gminy Osiecznica w powiecie bolesławieckim. 

Gmina otrzymała:
•    portal promocyjny,
•    system identyfikacji wizualnej,
•    koncepcję działań public relations,
•    folder reklamowy,
•    bilboardy informacyjne oraz
•    zestaw reklam do bezpośredniego wykorzystania w mediach.

Z całości warsztatów, na których 120 specjalistów z całego kraju, na co dzień zajmujących się wizerunkiem wyższych uczelni, nakręcono ponadto film.

Portal dostępny jest pod adresem www.osiecznica.pl i gmina korzysta z niego od momentu stworzenia w niewiele zmienionej formie, mimo już nieco archaicznego webdesignu wg dzisiejszych standardów.  Wówczas jednak było to działanie pionierskie, bez nakładów finansowych i w założeniu – jako punkt wyjścia dla dalszych działań promocyjnych tej gminy i narzędzie do rozwijania. Wykupiona grubo przed konferencją domena została „wypełniona treścią” w dniach 18 i 19 lutego 2008 r.

EUPRIO Award
W roku 2009 Europejskie Stowarzyszenie Pracowników PR i Komunikacji Uczelni Wyższych EUPRIO doceniło wkład i pracę wykonaną dla tej gminy przez członków Stowarzyszenia, przyznając Stowarzyszeniu PROM drugą nagrodę w konkursie EUPRIO Award za :
"Outstanding vision, practice and work in European higher education” w kategorii:  Complex Community Model Promotion.