PRom

14 lat środowiska              29 konferencji

Article

Do sekretarza Jury wpłynęło osiem projektów z sześciu uczelni – Uniwersytet Ekonomiczny z Krakowa oraz bydgoskie Collegium Medium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu złożyły po dwa projekty. Projekty w swojej większości łączą promocję nauki i promocję uczelni – bo tak należy odczytywać działania promujące naukę, ale realizowane na danej uczelni czy też pod jej wyłącznym wyraźnym logo. Toteż nasze regulaminowe rozróżnienie pozostawiliśmy do interpretacji poszczególnym jurorom – jeśli którykolwiek z członków uznało, że dany projekt bardziej wypełnia funkcję promocji nauki, premiował go w tej kategorii.

Nie były to jedyne dylematy, towarzyszące jury. W mniejszych ośrodkach akademickich jedyna funkcjonująca tam uczelnia pełni wobec miast często funkcje kulturotwórcze i integracyjne, niekoniecznie stricte naukowe. Czy to powinno ją dyskwalifikować w naszym konkursie? Z kolei czy projekt, w który zaangażowany jest cały potencjał naukowy i organizacyjny uczelni,  a wsparty działaniami biura promocji, może i powinien konkurować z projektami wyłącznie firmowanymi przez aktywność i pomysłowość naszych biur (np. projekty międzynarodowe)? Tego typu dylematów mamy sporo, jako że pomysłowość Państwa jest nieskończona i nie chcecie nam życia ułatwić.

Ponieważ jurorzy nie pracowali kolegialnie, jako że pochodzą z Poznania, Wrocławia i Warszawy, więc każdy z nich sporządził swoją listę rankingową z punktacją od 7 punktów do zera. Listy spłynęły do sekretarza Jury, który zsumował dane.

Zwycięzcą i zdobywca proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” zostało
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu

Collegium Medicumza projekt:

Dzień Nauki „Medicalia”

Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
•    voucher na kwotę 6.000 zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
•    kampania reklamowa w serwisie GoldenLine o wartości 6.000 zł
•    kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 6.000 zł

O projekcie tym juror pan Piotr Czarnowski napisał: Przejrzysty, potrzebny społecznie. Komunikacja z wieloma grupami odbiorców. Nagrodę główną – Lampę Promującą Promyki wręczyły Karolina Lewandowska z firmy Centrum EFEKTY oraz Natalia Osica ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Zwycięzcą i zdobywca proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowaza projekt:

”Propaganda sukcesu - sukces propagandy”

Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
•    voucher na kwotę 6 000 zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
•    kampanię reklamową o wartości 6.000 złotych w serwisie GoldenLine
•    kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 6.000 zł

O projekcie tym szef Promocji Uniwersytetu Warszawskiego Kamil Melcer powiedział: Pomysł na temat przewodni i sposób prezentacji  - nieszablonowe i zgodne z aktualnymi trendami…

Nagrody wręczyli Krzysztof Domagała i Artur Żarko z GoldenLine Polska, a także Wojciech Zalewski z Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu.  

Wyróżnienie w kategorii „Promocja Nauki” otrzymał
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

za projekt:
Uniwersytet Dziecięcy

Dla uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
•    voucher na kwotę 3 tys. zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
•    kampanię reklamową w serwisie GoldenLine na rok o wartości 3.000 złotych
•    kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 3.000 zł

O projekcie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie redaktor naczelna portalu proto.pl pani Kinga Kubiak powiedziała: Projekt, który wymagał nie tylko dużego zaangażowania prowadzących, ale także nadzorujących…

Nagrodę wręczył dr Krzysztof Szwejk, rzecznik prasowy Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Wyróżnienie w kategorii „Promocja Uczelni” otrzymał również
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowieza projekt:
UEK dla Wschodu

Dla Uczelni zdobycie proMYK-a oznaczało:
•    voucher na kwotę 3 tys. zł do zrealizowania w postaci kampanii reklamowej na portalach prowadzonych przez CENTRUM EFEKTY
•    kampanię reklamową w serwisie GoldenLine na rok o wartości 3.000 złotych
•    kampania reklamowa w serwisie ZADANE.pl o wartości 3.000 zł

Jurorka Natalia Osica, rzeczniczka prasowa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej powiedziała:  Jestem pod wrażeniem. Najlepszy projekt sprzedażowy.

Nagrodę wręczył Kamil Melcer, szef Biura Promocji Uniwersytetu Warszawskiego.