PRom

14 lat środowiska              29 konferencji

Article

Do końca regulaminowego czasu do sekretarza Jury wpłynęło 18 projektów w obu kategoriach łącznie. Projekty łączą promocję nauki i promocję uczelni – bo tak należy odczytywać działania promujące naukę, ale realizowane na danej uczelni czy też pod jej wyłącznym wyraźnym logo. Od tego roku stworzyliśmy także możliwość zdobycia nagród w kategorii Nowe Media tym kreatorom działań uczelnianych, którzy stworzyli projekty wykorzystujące nowe technologie informacyjne i wprowadzili je w życie. Ta druga nagroda nosi imię Andrzeja Sołtysiaka, wieloletniego admina projektów internetowych PRom-u.

Ponieważ jurorzy nie pracowali kolegialnie, jako że w tej edycji pochodzą z Wrocławia, Opola,  Warszawy i Torunia, więc każdy z nich sporządził swoją listę rankingową z punktacją i przesłał ją do sekretarza Jury, który zsumował dane. Wyniki, które za moment podam, są rezultatem tego procesu.

Wszystkim uczestnikom czwartej edycji naszych proMYK-ów serdecznie gratuluję odwagi, wspaniałych pomysłów, i ich twórczej realizacji. Gorące podziękowania adresuję do sponsorów - fundatorów nagród.  Bardzo dziękuję za wykonaną pracę całemu Jury ze szczególnym uwzględnieniem sekretarza, Moniki Żurkowskiej i zapraszam do edycji 2016. Informacje na jej temat opublikujemy  - jak zwykle – naszymi kanałami, prawdopodobnie tuż po naszej 26. Konferencji.

 

WYNIKI

Kategoria I

Zwycięzca

W kategorii „Działania popularyzujące naukę oraz uczelnię”  wygrywa projekt:
Wyższej Szkoły Logistyki z Poznania zatytułowany „WSL dla szkół średnich”

Projekt obejmował olbrzymi zakres ogólnopolskich działań podjętych przez uczelnię w celu zarówno popularyzacji wiedzy o logistyce, jak i promowania uczelni wśród tysięcy młodych ludzi, dla których poznańska uczelnia może się stać miejscem zdobycia dyplomu, nowoczesnych i potrzebnych umiejętności oraz zawodu.

Wyższa Szkoła Logistyki - PROMYK
Wyróżnienie

W tej samej kategorii wyróżnienie otrzymuje projekt przygotowany i realizowany przez Biuro Informacji, Promocji i Rekrutacji, nazwany „Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu – Naturalny wybór”.

Właśnie posłużenie się słowem „naturalny” – poprzez oczywiste skojarzenie z pojęciem „natura”było narzędziem stanowiącym o sile projektu. Zarówno działania promocyjne podejmowane przy użyciu owoców-symboli, jak i rozmach akcji przyniosły uczelni oczekiwane rezultaty.  

Kategoria II

Zwycięzca

W kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka) jako najlepszy jury wybrało projekt Akademii Leona Koźmińskiego za unikalny projekt adresowany w coraz ważniejszym dla uczelni polskich kierunku , czyli w stronę cudzoziemców. Projekt nosi nazwę „Blog obcojęzyczny „Students in Warsaw”.

Działania tego typu, pomysłowe i sprawnie prowadzone, pozwalają zrozumieć, dlaczego uczelnia Leona Koźmińskiego jest liderem wśród uczelni z największą ilością obcokrajowców, których blogowa aktywność przynosi korzyści nie tylko samej uczelni, ale i – wizerunkowo -nam wszystkim.

Akademia Leona Koźmińskiego - PROMYK

 

Wyróżnienie

Wyróżnienia w kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka) Jury postanowiło przyznać „#AGH - kompleksowe działania w mediach społecznościowych popularyzujące uczelnię oraz naukę”
wprowadzony w życie przez służby prasowo-promocyjne Akademii Górniczo-Hutniczej.

Siłą projektu okazało się wykorzystanie różnych możliwych dzięki nowym technologiom kanałów dostępu do odbiorców oraz kreatywnie prowadzone akcje.


Zwycięzcy w obu kategoriach otrzymują – wzorem ubiegłych lat – nagrodę rzeczową w postaci rzeźby – Lampy Promującej Promyki, natomiast zarówno zwycięzcy jak i wyróżnieni nagrodzeni zostają kampaniami promocyjnymi w portalach współpracujących z uczelniami w naszym kraju, to znaczy z Centrum Efekty, GoldenLine, i Brainly.pl