Toruń, 4 lipca 2013 W trakcie 21. Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich, która odbywała się w Toruniu w dniach 30 czerwca – 3 lipca, rozdano stowarzyszeniowe nagrody w trzeciej edycji konkursu na najlepsze projekty promujące naukę i uczelnie.
Zwycięzcą w kategorii „Promocja Nauki” została...

natomiast w kategorii „Promocja Uczelni”

Wyróżnienia w obu kategoriach przypadły

Zwycięzcy otrzymali kampanie internetowe wartości wielu tysięcy złotych ufundowane przez GoldenLine, Centrum EFEKTY, portal Zadane.pl i Press Service oraz – jako nagrodę rzeczową – artystyczne „lampy promujące promienie” wrocławskiego artysty Leszka Chorążyczewskiego.
Jurorami w tej edycji promyków byli Piotr Czarnowski, Kinga Kubiak, ubiegłoroczni zdobywcy nagrody Hanna Filipowicz z PWSZ Piła i Agnieszka Milik-Skrzypczak z Collegium Medicum UMK oraz członkowie zarządu Stowarzyszenia PRom Beata Czechowska-Derkacz, Marcin Witkowski i Marek Zimnak.



